Wartościowa współpraca w PlusLidze Wartość mediowa firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Czarni Radom sponsorujących Cerrad Czarnych Radom w ostatnim kwartale minionego roku wyniosła ponad 3,2 mln! Dzięki grze siatkarzy w PlusLidze na reklamie skorzystało 43 firmy i instytucje związane nie tylko z Radomiem.
Wartość marki „Czarni”, „WKS CZARNI Radom” i „Stowarzyszenie CZARNI” łącznie oszacowana została na 145 734 złotych. Tymczasem w zestawieniu miast według wartości ekspozycji w tv, prasie oraz internecie, Radom oszacowany został na kwotę już 314 967 złotych. Na sumę złożyło się 3172 ekspozycji. Jeżeli uwzględni się fakt, że badaniami objęto trzy miesiące, Radom dzięki siatkarzom średnio w mediach pojawiał się ponad 52 razy dziennie!
Opracowane przez firmę Pentagon Research dane obejmują okres od października do grudnia 2014 roku. Na efekt badań wartości marketingowej wpływ miało wiele czynników. Ranking marek uwzględnia m.in. ekspozycje w telewizji. W tym przypadku liczyła się nie tylko grafika, ale i dźwięk.
Standardowe badanie opiera się o monitorowanie wystąpień poszczególnych marek w stacjach TV. Monitorowane są programy sportowe, w których pokazywane są imprezy polskie bądź z udziałem polskich sportowców. Zliczane są tzw. ekspozycje efektywne, które są widoczne wyraźnie i trwają co najmniej 1 sekundę i nie są fragmentaryczne. Monitorowane są wyłącznie ekspozycje pierwszoplanowe. Wartość medialna pokazuje szacunkowy koszt, jaki należałoby ponieść chcąc uzyskać podobny efekt z wykorzystaniem konwencjonalnej reklamy.
Poleć artykuł swoim znajomym
Chcesz znać wyniki jeszcze szybciej, a jeszcze nie dołączyłeś do nas na Facebooku? KONIECZNIE ZRÓB TO TERAZ!
|
Data: 2015-01-22 09:07:44 | Kategoria: Siatkówka / PlusLiga | Odwiedzin: 1460
|
|
|
|
|